Ronasutra Pilihan Hati

Wanita dan kecantikan sukar untuk dipisahkan...betul kan...sangat diakui
saya pun tergolong jugak...
semalam sempat lagi ber'shopping....kebetulan ada yang bukak booth kat cafe..
dari 'window'...terus terjebak beli...
kebetulan ujung bulan...bekalan kosmetik suma dah nak abis...
so perlu di'topup' semula..

Stok yang boleh tahan lama...tapi bergantung pada penggunaan..
 Suka sangat pakai Ronasutra sebab 100% keluaran Malaysia dan 
sesuai sangat dengan kulit wanita asia..seperti saya...dan yang best...berasaskan mineral....
tak menyumbatkan pori pori muka...dan bila dipakai..rasa ringan sangat...
macam tak pakai bedak...

Meh saya sharing sikit  kelebihan Ronasutra ...
Nak tau lebih lanjut ...boleh rujuk kat SINI atau RONASUTRA
dan....sebelum tu...meh nak sharing lepas make over..touchup sikit je...

sempat lagi ....saje nak tadah muka try
yang penting...halal...dan bonusnya adalah cantik..
Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , ,