Ekspo Buku Disember 2014 di PWTC ...Promosi Hebat

Pesta buku bulan lepas tak dapat pegi sebab Mr Hubby busy sikit..
so dengarnya ada lagi...harga runtuh pulak tu..diskaun sampai 60%...best nyerrrr..
kebetulan dah lama tak tambah koleksi novel...
so pada yang kaki novel...jangan lepaskan peluang keemasan ni tau...

Penulis novel dari KARYASENI & PENULISAN2U sangat terkenal kan...
malah drama sekarang pun banyak adaptasi dari novel...kalau tengok tv..
lambat pulak nak tau akhir cerita...tapi kalau baca buku..sekejap je boleh tau...
kat sini la best nyer kalau baca novel..

jom borong...

Sesuatu yang menarik dan ingin saya kongsikan adalah...

grab....jangan tak grab...

KOMBO Eksklusif, KOMBO DISEMBER + JANUARI ....
Hanya di Ekspo Buku Malaysia, PWTC ... Harga asal RM105 + RM59 = RM164, 
harga eksklusif KOMBO hanya RM125 sahaja

Novel Disember :

1. Suamiku Edisi Terhad
2. Memilihmu Kerana Dia

3. Pergi
4. Bukan Dua tapi Tiga

+
Novel Januari
1. Layakkah Aku
2. Miss you Mr. Arrogant
(sambungan novel/drama Love You Mr Arrogant)
 
Jangan lupa ya....

Masa : 
10pg - 10mlm

Tempat : 
Bilik Kedah & Johor, PWTC Kuala Lumpur


Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , , ,