Nasi Briani ...Ayam Masak Merah....Pajeri Nenas...

Ujung minggu memang best ...selain dapat relax...
boleh asah skill masuk dapur..dan minggu ni aktiviti masak memasak berjalan seperti biasa..
kali ni kita try Nasi Briani tapi takde gam pun....kihkihkih...
masak ikut selera sendiri....

Nasi briani takde gam...
Pajeri nenas....Tok Mommy's Kitchen
Ayam Masak Merah...Tok Mommy's Kitchen

dan....dah selamat masuk perut pun....tak lama pun masak sebab guna pes Tok Mommy's Kitchen..
nak hidangkan untuk sedara masa yang datang bertandang sempena cuti sekolah..
nanti kita nak try usha kat sedara yang datang...
ye lah...nak gak tau feedback hasil dari pes Tok Mommy's Kitchen...
kalau nak order...boleh rujuk SINI

simple dan mengenyangkan...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , ,