Salam Ulangtahun Anakanda Khaleef Ketiga

Salam Hari Kelahiran Angah Khaleef yang ketiga...besar dah anak ibu...
macam baru semalam terpandang Khaleef merangkak..
moga anak genius ibu...Muhammad Khilfi Khaleef membesar sebagai anak yang soleh ya sayang...
dipermudahkan dalam semua lapangan oleh Ilahi...menjadi seorang manusia 
yang berperkerti mulia..dijauhi dari melakukan sebarang kemungkaran...
diberi kelembutan hati untuk memberi kemaafan...

Anak genius ibu, Khaleef seorang anak yang mudah dijaga...tak banyak kerenah..
dan setakat ni yang paling lama menyusu 'titisan emas' ibu... sampai harini masih lagi...
hehehe...memang tak nak berenggang kalau ibu ada...kekadang geram gak ibu...
sebab berebut dengan Khalaf...alahai....

so semalam sempat ibu dan papa prepare sambutan kelahiran ketiga Khaleef tapi kecil kecilan je..
kita sambut seisi keluarga..dan kalini Red Velvet untuk Khaleef..

ibu letak 3 batang lilin....

masa untuk padamkan lilin....Along Khalish yang beria..

Siapa punya birhday ni ??

Papa suapkan Khaleef...Khalaf pun nak jugak...

Walaupun simple...kemeriahan tetap dirasai...syukur Alhamdulillah...
moga kami seisi keluarga sentiasa dirahmati dan dipermudahkan segala urusan oleh Allah SWT
amin.

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,