X-Robot Bantu Polis Pantau Jenayah

 Zaman makin maju...teknologi makin canggih..
bila tengok pihak polis dapat X-Robot...kagum pulak..yelah...biasa tengok polis oversea yang dok guna...
sekarang dah ada di Malaysia...sungguhpun tak banyak...ada 5 unit buat masa ni..
kira ok lah jugak...dari takde...untuk tempoh percubaan kan...
Moga tempoh percubaan ini berjaya..

Mempunyai ciri yang  praktikal dan mesra alam...sebab tak menyumbang ke arah pencemaran asap..
sekali tengok...comel pulak...macam senang je handle...senang kah??
hehehe..

Boleh membuat pusingan 360 darjah walaupun dalam keadaan kawasan sempat ...
dan pengguna boleh menunggang dalam keadaan berdiri dan duduk..
semoga dengan adanya X-Robot...kadar jenayah dapat diturunkan...
Semoga pihak berkuasa lebih bersemangat dalam melaksanakan tugas rondaan bagi
tujuan pencegahan jenayah dan pantauan pada setiap masa...

Tumpang bangga dengan pencapaian pihak PDRM...
 
Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,