20 Bandar di Dunia Yang Terkenal

Sape tak suka melancong kan...
lagila kalau dapat pegi tempat yang sering dikunjungi pelancong...
saya pun teruja....cuma belum sampai lagi yang dihajati...Inshaa Allah..

Jom kita tengok senarai 20 bandar yang terkenal dan ramai pengunjung yang melancong
Tumpang bangga saya sebagai rakyat Malaysia..sebab Kuala Lumpur tersenarai...
sememangny di KL ni banyak tempat yang menarik...
berkembang pesat pembangunannya hingga ke pinggir bandar..
terkenal sebagai pusat bandaraya..sampaikan saya pun belum berpeluang lagi
nak jejak semua tempat yang menarik di KL ni...harap adalah masa nak bawak anak anak
berjalan di sekitar KL....macam jauh je kan bunyi nyer...hehehe...

cantiknya pemandangan KL di waktu malam...

Untuk yang oversea...kena masuk dalam wishlist...
kena prepare dari segi bajet...ada bajet baru syok nak berjalan kan...
dan pada saya...kalau setakat nak berjalan...tak perlu pun jauh..dalam Malaysia pun
banyak tempat tempat yang menarik...pulau pun ada...
cuma kalau ada kelebihan ongkos apa salahnya kan..

'Banyak Berjalan....Luas Pandangan...' 
ehh cam pelik pulak bunyi...hehehe


SUMBER: forbes.com
Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,