Bila Khaleef Pakai Serkup

Ce teka..Khaleef tengah buat apa...hahaha...korek idong...
sambil pakai serkup kepala...sabo je la kan...
serkup tu untuk keringkan rambut dengan cepat...kebetulan Sal tengah pakai...
boleh pulak Khaleef tarik...nak jugak...
pastu sengih sebab dapat berebut dari ibu...

Sal suka gak nyakat anak anak...seronok tengok keletah memasing..
mana yang nangis...jerit...suma dah jadi sebahagian dari penyeri..
bila dah terbiasa dengan bising penangan suara anak anak...
memang agak janggal kalau rumah sunyi...biasala kan...
ada anak kecik...

tak malu...korek idung...
Alhamdulillah..dapat jiran yang memahami...
cuma tak faham bila tetiap pagi akan ada dengar ngauman sebiji moto yang tersangatla
 kuat bunyi ekzos nyer...rasa cam nak bakor je moto tu..
mengganggu betul ketenteraman baby nak tido...rasanya ada otak boleh berfikir
tapi buat do no la pulak...ramai dah jiran yang bersabar...
Kepada yang empunya moto..kalau tetiba moto anda atas pokok...
sila faham faham okeh!!
Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , ,