Ephyra Berkesan dan Berbaloi

Semakin hari semakin bertenaga...sebab apa...sebab saya dah ada bff..
peneman setia setiap hari...kalau dulu nak datang keja..tiap pagi mesti rasa lesu...
normal bagi mummy breastfeed...tido memang tak cukup...so masa tu saya fikir..
mesti kena ambil supplement...dan akhirnya saya dah jumpa ...

E.P.H.Y.R.A

stok untuk sebulan....

Ephyra membuatkan kulit saya semakin baik..ni memang saya tak nafikan ..
kalau dulu kusam...now dan beransur hilang...mulanya memang tak perasan tapi
baru baru ni saya terjumpa dengan sorang kenalan lama...dia tegur sebab muka dah nampak lain...
Alhamdulillah...kalau tak cuba...manakan nak tau keberkesanan sesuatu produk...
dan bila dah try...kita sharing dengan kawan kawan...

Selain supplement....saya guna gak #skinbar @ephyra ..
bagi muka glowing sikit..masa beli ephyra dapat free skinbar ....jimat dah kat situ...

skin bar ephyra....

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,