Jom Try Masak Soto Simple

Kadang kadang bila ujung minggu...mood masak ke laut..
tapi tetap gatal nak masuk dapur...kang tak masuk..
perut berkeroncong mintak diisi..tak kan tak nak pegang sudip kan..
so belek punya belek...ape yang ada kat dapur..
ternampak nasi impit....sebelum tu pegang fone...jengah DTS...
mana tau...penangan jengah...dapat idea...dan sungguh!!

Terbaca resepi Sup Ayam makan dengan Kuew Teow Che Mat
yaaawwww....cam best je kan...kena pulak dengan sambal kicap...
perghhh...tengok gambar Che Mat je terasa macam lalu dah kat anak tekak..
terus follow resepi sup Che Mat...tetiba pulak nak makan soto..
tapi kalini soto simple je tau.....saje nak makan sup dengan nasi impit..
lagipun rebus nasi impit bukan lama pun...
dan untuk sup..Sal cuma tambah bebola daging dan kepingan bebola ikan ..
tu pun letak sikit..kebetulan ada balance lagi dalam freezer..
 

Siap dihidang....

makan panas panas...sedap wooo...
Sebenarnya masak ni bukan susahpun...janji ada kemahuan dan kerajinan...


Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , ,