Kerusi Comel Khalaf

Seronok bila tengok Khalaf dah pandai melangkah dua tiga tapak..
maknanya..#anakibudahbesar...Alhamdulillah...proses pembelanjaran
secara berterusan...dan mulut pun dah pandai membebel...
bebelan yang jelas..."papa"...."three"... "bye"..
waktu membebel memang panjang...tapi tak berapa nak jelas...
ibu suka je dengar...sebab bila mulut comel bersuara...terus rasa macam dibuai..

Dan baru ni..ibu dan papa belikan kerusi comel untuk Khalaf...
kena beli dua sebab sure berebut dengan Khaleef..
beli kat Chow Kit..kebetulan cari mainan untuk Khalish dan Khaleef...
so ternampak kerusi comel..

Sebelum ni Khalaf duduk kat bouncher...dan rasanya dah tak sesuai sebab
Khalaf dah besar kan...so apa kata kita beralih ke kerusi...
yang best bila Khalaf duduk je kat kerusi ni...ada bunyi...bila berbunyi...
Khalaf gelak...gegak sebab suka....dan sememangnya Khalaf kuat gelak...


serious muka tengok Hi 5....

pandai dah Khalaf gayakan duduk....

Kejap betul masa berlalu...rasa baru semalam Khalaf dibedung ..
dan tak lama lagi Khalaf akan berlari...sayu plak hati ibu...
dan hakikat yang perlu ibu terima...anak anak ibu semakin membesar...


Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , ,