Berkelah Seketika di R & R

Sesekali 'berkelah' di R & R best gak...sambil mengisi perut yang menjerit...
minta diisi...lapor weh kalau gerak pagi dari rumah...
so kena la bawak bekal...seronok rupanya...kihkihkih..





Lepas selesai makan...kita sambung jalan balik....menuju ke destinasi...
suke bebenor anak anak...ingat dah sampai kot tempat yang dituju...
walhal masih jauh lagi perjalanan...

Bila ngantuk..perut lapo...kena berhenti kat hentian 'Rawat & Rehat' tau..jangan main redah je...
sebab tu diwujudkan R&R ni...bila perjalanan jauh..pemanduan pun akan terganggu..
so jangan sesuka hati drive ikut perasaan atau nak cepat sampai...
bila badan penat...fokus terganggu...so kita rehat seketika...kira charge balik badan tu..

Sekarang ni R & R dah pelbagai...makanan pun not bad..kekadang Sal sendiri 
boleh tahan jugaklah berbelanja kat situ..seronok...nampak semua sedap..
tak susah dah nak cari makanan sekarang kat highway...
Playground pun ada...mau tak anak anak suka kalau singgah kat R & R...
kan....kan...

'Sayangilah diri anda dan ingatlah pada yang tersayang...
ingatan tulus ikhlas dari Sal ya...daaaa'

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , ,