Salam Kelahiran Khalish - 5 Tahun

Selamat Hari Lahir Muhammad Khairin Khalish...
Kejap ke rasa Along Khalish dah besar...harini genap 5 tahun...
Ibu & papa sentiasa mendoakan Khalish membesar sebagai nak yang soleh..
baik budi pekerti..murah rezeki..sentiasa mendekati kebaikan..
menjauhi segala larangan ALLAH SWT..
diberi kesihatan yg berpanjangan...
Amin...Inshaa Allah.

Anak sulung yang manja....pandai bawak diri..sangat friendly...
dengan adik adik...penyayang...
cuma sesekali tu ade gak ajak berlawan...nama pun hero kan...
paling seronok bila tengok Khalish bergurau degan adik adik...mengekek ketawa..
ibu yang terdengar dari jauh pun gelak sama...
walhal tak tau pun apa yang digelak...kihkihkih... 

Jom tengok kenangan Khalish kat Taska Permata JUPEM tahun lepas....
terima kasih kepada teacher yang sudi menjaga Khalish dengan penuh kasih sayang...
tak jemu mengajar dan melayan kerenah Khalish yang agak manja...
jasa kalian amat Sal hargai...Khalish selalu sebut Teacher Zafi & Teacher Wani...
hanya Allah SWT yang membalas jasa kalian dalam mendidik dan menjaga tanpa jemu..







Hari terakhir di Taska Permata bersama kawan kawan...Khalish dapat hadiah kenangan...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,