Sepetang di Bagan Lalang

Lama tak ke Bagan Lalang...dan lame jugak tak bawak anak anak mandi laut..
boleh main pasir bagai...Jumaat lepas..Sal sekeluarga berkesempatan ke sana..
tujuan uatama nak mandikan Khalaf dengan air masin...
nak bagi hilang kegatalan kat badan dia..
lama gak perasan kat bahagian leher..sentiasa nak bergaru...
bila hilang kejap..ade balik...so inisiatif..mandi sikit dengan air garam..
dulu masa Khalish pun Sal buat yang sama...

Bahagian lain takde...celah punggung..pelipat kaki..lengan pun ok..
cuma part leher je ruam menyerang...

Nasib sampai agak ngam ngam..kalau lewat sikit memang takde parking la gamaknyer..
time tu...air agak surut...so menapak sikit untuk rendam kan Khalaf...
Alhamdulillah..Khalaf ok..ingatkan nangis dah..takut tak biasa...



ramai gak pengunjung...almaklumla...cuti panjang ...

sekali sekala terlepas main pasir....

rileks je ha bila kena air masin...moga sembuh ye nak...

naked pic...nampak montot...hehehe

Khalish & Khaleef main gegitu je air...

bila air naik...si Khaleef mula  teriak...

Pantai Bagan Lalang dah tak macam dulu....nampak sangat air dah tak berapa nak cantik...
Sal pun tak lepak lama..lepas dah hajat...terus balik...
sempat layankan Khalish beli layang layang...tak penah main katenyer....

Nextime ingat nak bermalam di sini...dengar ikan bakar Bagan Lalang sedap...
Inshaa Allah...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,