Kerjaan Dua Beradik

Padan senyap je...puas ibu panggil....rupanya dok dalam bilik...ada je kerjaan yang dibuat Khalish dan Khaleef...tak tau la pulak sape punya idea...dah bersama tu...sesama la kot kan...

Kali ni penangan coklat dari Langkawi...bila ditanya....Khalish kata lapar...sambil pegang perut...
pandai amik coklat dalam fridge...Khaleef ngikut apa yang abang dia buat...anak oh anak!

sesenyap je berpakat...

 Seronok pulak tengok gelagat dua beradik....bukan nak makan sangat...lebihnyer nak memain...


boleh dikira coklat yang ada...suh makan...takmo pulak...

Ibu pun ralit tengok Khalish dan Khaleef...syok gak sebab terserlah kreativiti walaupun dengan coklat...hehehe...sabar je la...tapi last last makan gak...lapar sangat dah tu...suruh makan nasi takmo...


kira..jangan tak kira...

ibu pun sama dok layan tengok Khaleef  mengira...
Makan coklat ni pada Sal terapi jugak...kalau tak caye try makan coklat masa tengah tension...nikmat tau....caye tak??? kihkihkih.... Jangan makan masa nak tidur tau...nanti ternak lemak pulak....harrruuu...

Jom Singgah;

Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,