Nasi Lemak Antarabangsa Diakui Tersedap

Seriously...tak pernah berubah rasanya....
dari bujang....sampai dah kawen....dan sampai beranak tiga...
Nasi Lemak Antarabangsa memang terbaik dari Kg Baru..
teringat masa zaman bujang...bila memalam lapar...memang tak pandang dah yang lain..
mesti nak lepaking kat #NasiLemakAntarabangsa...kesedapan nasi dan sambal..
serta lauk pauk yang pelbagai...cukup membuatkan selera teruja..

Pada sesiapa yang pernah rasa..tau la kan...dan yang belum pernah try....
sila dan sila lah...tak kan rugi punyo !!
lagipun harga sebungkus NLA sangat berbaloi....siap dengan lauk takkan lebih dari RM6....
caye tak....kalau tak ..tak kan tiap kali datang je kena que panjang...
tapi dun wory...baris pun kejap je..sebab staf di NLA sangat mantap oke!!
sekejap je anda akan diberi layanan yang cukup memuaskan..
nak bungkus boleh...nak lepak makan & minum situ pun best...

Jika ada rezeki...dapatlah berjumpa dengan owner NLA...
Encik Halim a.k.a Abg Halim... cukup peramah orangnya...
Alhamdulillah..Sal berkesempatan jumpa dengan Abg Halim dan sedikit sebanyak beliau 
dapat berkongsi dengan Sal jatuh bangun nya NLA...
Sal memang cukup kagum dengan ketabahan dan personaliti yang dimiliki oleg Abg Halim...
Sal doakan moga Abg Halim sekeluarga sentiasa dimurahkan rezeki dan
NLA semakin dikenali serta mendapat tempat di hati rakyat Malaysia
yang berbilang kaum...

Dan malam tadi masa lepaking di NLA Kg Baru...ternyata...NLA semakin diminati 
BUKTI ???   Melayu...Cina...India...semua berbaris nak beli NLA....
sape kata sambal NLA sangat pedas ???
adoiiii....nak terkeluar air liur bila teringat apa yang Sal hadap malam tadi...

Meh nak gitau sikit....kat NLA ni...bukan setakat nasi lemak biasa je hado...
boleh pilih lauk pauk yang pelbagai jenis...ada bihun ..soto...nasi impit..
bukan setakat tu je....ada kuih koci..otak otak..
dan kalau nak hilang rasa haus tu...bolehla pekena air kelapa yang sangat istimewa...
kat NLA ni...air kepala sangat unik....ada Air Kelapa VIP...Air Kelapa Stoberi...Air Kelapa Kiwi...
ha..lain dari yang lain kan....so jangan lupa order ya...

Jom tengok penangan Sal malam tadi..

nasi impit......ayam rendang....kuah kacang......

bihun....sambal kerang....telur puyuh....

air kelapa VIP

air kepala kiwi.....

koci sedap di #NLA

kuih koci lemak manis...#nasilemakantarabangsa


pelbagai pilihan lauk bergandingan dengan #nasilemakantarabangsa

so....nak fikir lagi or nak tunggu...ke nak gi terus ke Kg Baru....
kihkihkih....sebarang pertanyaan boleh lontar ke Nasi Lemak Antarabangsa 
atau Kelapa Frutti...

Pesanan dari Sal...pegi...jangan tak try....

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,