Hasil Lukisan Khalish

Anak anak jika diberi peluang memang mereka boleh lakukan...bak kata pepatah...'melentur buluh biar dari rebungnya'.......ibarat kain putih yang perlu dicorakkan...dan untuk itu...tanggungjawab makpak sangat dititikberatkan....

Bagi Sal...selagi termampu dan terdaya...sebolehnya Sal nak bagi peluang pada anak anak terokai apa yang dyorang mampu...Sal yakin...jika diberi peluang...mereka boleh lakukan...cuba dulu baru tahu..

Macam baru ni Sal tanya Khalish....nak masuk art class tak...yelah..kalau dipaksa kang takut lain pulak jadinya....better discuss sikit dengan anak anak...adakalanya perbincangan itu lebih baik...takkan anak je nak ikut kata makpak kan...

Alhamdulillah...Khalish nak..cuma Khaleef tak berapa nak fokus...teacher kata dok kacau abang Khalish...so Sal hantar Khalish masuk art class dulu...dan part touching bila Khalish habis class...dia tunjuk hasil tangan dia...haddoiii nak...seriously nak menitis air mata ibu....

Tergiang kat telinga kata kata Mr Hubby...masa umur kita 5 tahun...main pasir je tahu...berbeza betul anak anak zaman sekarang...

kombinasi crayon dan water color..
Khalish siap terangkan apa yang ada dalam lukisan tu pada ibu dia....warghhhh....bergenang dah airmata ibu nak oiii.....Moga Khalish sentiasa bersemangat nak melukis ye nak...lepas ni boleh lukis gambar ibu..papa...adik adik...


Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,