Ke Mana Perginya.....Tetiba Menghilang

lokasi....semestinya di bank....
Baru ni Sal ke bank...maklumla bila gomen dah nak start implemen GST...makanya rakyat semua pasti tak ketinggalan nak berurusan kan...kebetulan Sal terpaksa pulak berurusan di saat akhir sebelum pelaksanaan GST..hadap je la...

Pegi pun dah petang....mulanya gi bank rimau...selalu bank rimau ni cepat...tetiba petang tu offline pulak...sabau jela...gi pejabat pos...offline pulak...so terpaksa cari alternatif lain...sangat menguji kesabaran...sabar...sabar....

Tunggu punya tunggu...ikutkan Sal orang yang ke-enam...taklah ramai mana pun kan untuk urusan yang satu ni....masa pun berjalan...rasa macam lama tapi nasib Mr Hubby ada...taklah rasa lama sangat...kebetulan tak terfikir pulak nak melencong ke farmasi yang berhampiran...kalau tak lagi rasa masa berjalan dengan cepatkan....kihkihkih...

Tetiba...sampai je orang yang ke-lima...tengok kat kaunter...kosong...wallaweh.....tak kan rehat kot....
dan agak lama la menunggunyer......ggggrrrrrrrr @#%*&......ko rasa ???? Mana peginyer pegawai kaunter yang bertugas....sesungguhnya...banyak lagi urusan kami sebagai pelanggan yang dok menunggu ni...bukan sesaja tau kami dok tunggu ni...Bila tanya kat kaunter servis..jawapannya....

"Oh...memang tak ramai....satu dua je untuk urusan ni...so kena tunggu..ade tu...."

Kesabaranku diuji lagi.....

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , ,