Penangan GST...Harga Kereta Honda Turun

Betul ke....hehehe....bernafsu sungguh bila dengar harga keta turun....bolehla berangan....ala..berangan tak salah kan...jadi Mat Jenin jap...dsyat betul pengan GST....ingat semua barang naik....rupanya ada yang turun..

Harga keta Honda yang dipasang sepenuhnya di Malaysia akan mengalami penurunan antara RM500 dan RM2'500 ikut jenis model...banyak gak tu kan...antara model CKD yang terlibat adalah City .. Civic .. Jazz ..Cr-V....( idaman Sal ni tau....) Accord dan termasuklah model yang baru HR-V...

wow....cun weh !!


Tu yang turun....yang naik pun hado....kihkihkih.....model yang diimport sepenuhnya akan mengalami kenaikan harga...macam Odyssey....mengalami kenaikan RM500 dan RM1'500... mesti ada yang naik punya kan!!

Harga alat ganti pun akan dikurangkan sebanyak 3.7% untuk semua model....TAPI...TAPI....GST akan ditambah dalam kos buruh.... nampak tak ??? so sebagai pengguna perlu ambil tahu tau...dan Sal pun sekarang ni mula dah nak ambik tahu...KENA!!  PENTING!!! BERGUNA!!!

Dah macam tagline pulak ha...yup..semestinya untuk diri sendiri...dulu tak nak pun ambik tau..tapi rasanya sendiri akan rugi..so sedikit sebanyak..Sal kena ambik tau...tu baru Hoda...pengeluar yang lelain camne ek...so kena cari gali lagi info ni...

Sumber: HMetro


Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , ,