V-Sireh Premium Juice...Memartabatkan Mahkota Wanita

Beberapa hari ni..Sal rasa tak sedap tekak...mungkin tonsil membengkak...so sangat perit nak telan segala makanan...nikmat menikmati makanan ditarik sebentar....Subhanallah...try makan strepsils pun tak jalan...

Dan semalam jugak Sal terima V-Sireh...satu produk yang memartabatkan MAHKOTA WANITA....perghh...memang teruja nak cuba...bila Sal baca risalah...banyak jugak khasiat V-Sireh ni..lebih lebih lagi untuk keintiman wanita...yelah...wanita ni semua kena jaga...dan Sal paling tertarik bila baca kandungan utama V-Sireh...sireh memang banyak khasiat...selain merawat keputihan...ia mampu menghilangkan masalah vigina berbau atau gatal..

Kalau nak tau...Jus Premium wanita ni jugak mampu menghilangkan parut jerawat...jeragat dan menegangkan kulit muka....teruja betul ha...cuma tak sesuai diamalkan untuk IBU MENGANDUNG...yang MENYUSUKAN ANAK DIBOLEHKAN...dan Sal juga merupakan BREASTFEED MOM...

setiap insan bergelar wanita perlu memilikinya......

Pendek kata..V-Sireh ni bukan hanya mencantikkan dalaman..malahan luaran pun terpelihara...kira 2 dalam 1 la...best kan !! Golongan yang paling sesuai nak consume V-Sireh adalah:
Paling senang cara pengambilan V-Sireh...macam Sal...Sal minum sesudu sebelum tidur...sedap gak rasa V-Sireh ni...takde langsung rasa sireh...sebab V-Sireh ada kandungan kurma...strawberry....habatus sauda dan madu..dan di awal entri tadi Sal ada citer sakit tekakkan...so bila Sal amik sesudu sebelum tido...keesokkannya..masa bangun pagi Alhamdulillah....perit tekak dah hilang...syukur...mungkin kandungan V-Sireh yang membantu menghilangkan kesakitan tekak Sal...so bagi Sal bukan setakat keintiman...malah berupaya menghilangtkan kesakitan yang lain...dah cuba baru tahu..

V-Sireh dimakan hanya dengan menggunakan sudu plastik sebab ada madukan...so kalau guna sudu besi dikhuatiri akan mengurangkan khasiat...dan dari segi harga...Sal rasa V-Sireh memang mampu milik dan berbaloi...sebab botol V-Sireh agak besar iaitu 250ml ...so kalau nak tau lebih lanjut tentang V-Sireh ...sila layari.. VSIREH.COM

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , , ,