Harum Manis Depan Mata Tapi....

Sebelum ni asyik dok baca tentang Harum Manis...Sal nak sangat tengok..rasanya kalau nak rasa memang takde harapan lagi...ermmm belum rezeki...tertanya tanya gak dalam hati...sempat la berfikir...

Best sangat ke ???

Kenapa mahal sangat ??

Besar agaknyer Harum Manis ni sebab tu mahal...

Dan sampai la satu hari...yeeaaaayyyy...dapat pegang pun jadilah..belum ada rezeki lagi nak merasa..hehehe

Bungkusan sangat rapi supaya buah tak rosak...

cantik rupanya Harum Manis ni...boleh tahan berat dia...
Padan la mahal..bila dah tengok Harum Manis dengan mata kepala sendiri...baru tahu kenapa mahal...kalau tak sendiri je ngomel...huhuhu..bungkusan kena rapi...takut buah rosak..ni kalau kita nak bagi kat orang la...serious...kalau boleh jangan la pos...takut benyek...sayang je rosak...tak sedap nanti....

Bukan senang nak dapat Harum Manis ni...buahnya pun ada setahun sekali...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , ,