Kad Hari Ibu Dari Khalish

Terima kasih Along Khalish atas ingatan pada ibu....terharu bila tengok hasil tangan Khalish .. 

"Lukisan apa ni along ...???

Red finger flower.....for ibu....I Luv U ibu...this is my finger....see my finger..."

Sambil letak tangan dia atas kad...tunjuk memang hasil kerja dia...aloooloo....nak menitik air mata weh....dulu Sal buat untuk mak...sekarang anak sendiri yang buat pulak....sayu hati...rasa macam semalam je lahirkan Khalish...sekarang Khalish dah 5 tahun...

comel je Khalish buatkan untuk ibu...
Lepas ni buat kad untuk papa dan adik adik yang lain...Khalish memang suka dengan art...tekun bila buat sesuatu yang berkitan dengan lukisan tapi tak lama la..kejap je..pastu kang dok sibuk nak buat menda lain...

Suka bila tengok Khalish buat sesuatu yang berkaitan dengan seni sebab dia ada daya kreativiti dan imaginasi yang tersendiri... tapi jangan sesekali kacau masa dia tengah buat..nanti dia mengamuk...hehehe...kekadang ibu nyakat gak....geram pulak nak tengok dia ngamuk...kihkihkih...sorry Along...sebab awak sangat comel bila marah...

Bila dipuji sikit...dia punya senyum...melirik....malu le tu....

meh pegang sikit kad hasil tangan awak...
Di suruh pegang dan baca apa yang dia tulis....dia baca nama dia kat belah belakang...anak oh anak....kita usik dia...dia usik kita...
 
Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , ,