Rawat Mata Sembab

Sape penah alami ??? bangun je dari tido...rasa mata sembab... sebab apa ?? hehehe  ada yang berpunca dari menangis atau disengat haiwan kecil....kan dah tak cun...tak pun kalau datang keje...kengkawan bertanya...ahhh  sudah...nak sorok tang mana ek...

So kalau nak cara yang paling mudah ...kita boleh rawat kesembapan tu dengan cara semulajadi..cepat dan selamat...dan paling best kita hanya gunakan bahan bahan yang dok ada kat dapur...tak payah sesusah nak kuar cari...tapi kalau takde tu kena la beli gak kan...

Jom kita baca apa yang diperlukan:


So lepas ni jangan susah hati kalau mata sembab atau bengkak lepas bangun dari tido...moga tips ini membantu ya..

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , ,