Bila Khalish Berimaginasi Dengan Lego

Bila Khalish start lambakkan lego....ibu akan setia melihat dengan penuh minat..sebab ibu tak berapa nak pandai dan imaginasi ibu pun tak berapa nak tinggi... seronok tengok Khalish main lego...anak genius bijak...sambil tu mulut tak reti nak diam...ade je nak cakap... ibu layankan je...sambil tu ibu sibuk dok tanya pelbagai soalan ...sabar jelah ye nak....

bangunan sekolah kata Khalish.....ingat kapal tadi...

pandai dah bagai gaya bila suruh amik gambar...
Minat Khalish dengan lego sangat tinggi ..dan dari siang sampai ke malam dia boleh buat bagai bentuk dan rupa...kagum betul Sal...dan tentu Sal suka layan...sesekali Sal suruh Mr Hubby layankan...tapi khalish tetap dok kejar sampai dapur cari ibu...nak suruh tengok apa dia buat...hehehe...kerenah anak anak adakalanya melucukan...terapi buat diri Sal...

tak sempat nak tanya yang ni apa....Mr Hubby yang snap...

setiap bentuk yang dibuat...ada makna yang tersendiri...
Memang Sal galakkan anak anak main lego...sanggup berabis beli sebab dengan lego..bukan apa...dengan lego boleh jana kreativiti dan imaginasi anak anak...sesekali Sal try gak...tapi tak seteror Khalish ler ibu ni...kelakor je rupa bila dah siap...sabar jela dan kekadang tu Khalish gelakkan balik...

Hehehe...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , ,