Nasi Lemak Paru Simple

Adakalanya buntu gak nak masak apa untuk berbuka...seronok gak masak sendiri untuk berbuka..puas hati sangat sangat...dan bila lagi nak asah skill masak kan...chewahhhh...macam la terror...sesikit tu boleh la...kihkihkih

Dek sebab terlalu buntu nak masak...Sal pun buat nasi lemak je..simple kan...sebelum tu kena tanya Mr Hubby dulu...setuju ke idak dengan menu yang nak dimasak...kihkihkih...bukan apa takut teringin nak makan lauk lain...

Masak nasi lemak tak ambik masa lama sangat pun...

Potong.

Goreng.

Tumis.

Rebus.

Siap!!





Haaaa.... gambar yang terakhir ni rasanya semua orang tahukan....yeesszzaaa....paru is my peberet...goreng berempah pulak tu...perghhh...hehehe....Sape yang takde idea nak masak apa tu...bolehla tiru Sal...jangan tak masak sudah...haru jadinya...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , , ,