Kasut Badut.......Berat ???

Sebelum ni selalu tengok je...tapi dalam hati pernah terfikir dan terlintas nak pakai gak....bukan apa..saje nak tau berat ke tidak sebab besar kan kasut ni...

Dan akhirnya dapat gak sarung kat kaki...bukan naik tukar profesion okeh...tapi lebih kepada nak merasa...bukan senang nak dapat tapi bila dah ada depan mata ..sarung je la...


Ingat ringan...rupanya boleh tahan gak...baru tau camne bila seseorang tu 'bertukar' menjadi badut...menggembirakan perasaan anak anak....suka kan orang dewasa....bila dah try sarung baru tahu...bukan senang nak buat seseorang tu ketawa yang asli...maksudnya ketawa yang bukan dari kategori dibuat buat...

Nak gak Sal try sarung baju nyer tapi ...masa agak membatasi waktu tu...so Sal ambik gambar je la ye..


Bila tengok baju yang tersarung pun adakalanya dah lucu...tetiba Sal teringat kata seseorang....

"Adakalanya hidup kita umpama badut...dan adakalanya kita dibadutkan...."

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , ,