Mana Khaleef Pergi ????

Puas cari dia ....tetiba pulak menghilang...biasa bila Sal balik opis mesti dia menunda kat belakang...tapi perasan gak tadi adela kejap...pastu hilang....teriak la jugak nama...tapi senyap...

Rupanya.....





Leh buat calon menantu tak ??? kihkihkih....dia buat kejaan cuci bontot kuali pulak dah....sabar je la...nak marah pun tak sampai hati...Sal peratikan je sampai dia puas hati ...sila abaikan area sinki yang agak semak ya ..

Seronok gak layan kerenah anak ni...ade je idea dyorang....nak develop minda anak anak ni bukan setakat kena hantar ke playgroup...sekolah...motivasi kan...dari rumah pun dah boleh...cari peluang dan kalau boleh tu kenal karektor anak anak...lebih mudah lagi kita sebagai ibu bapa nak dekati dan dari situ lebih senang nak berkomunikasi....

Tak gitu ??

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , ,