Tetiba Rasa Sunyi.....Mana Perginya Anak Anak..

Suatu malam yang hening...lepas buka puasa Sal rasa sunyi sangat....walhal anak anak ade je kat rumah....masa buka tadi punyalah meriah...mana pulak pegi nyer....

Cari punya cari....memasing busy melayan tab....boring dah ibu...ibu usik Khalaf...buat tak reti je....Khaleef...just tengok masa nak snap gambar....Khalish macam biasa...story balik apa yang di tengok kat tab....




Tapi...ada hadnya ya anak anak ibu.... jangan ralit sangat dengan gajet....sekejap je ibu bagi kelonggaran...lepas ni ibu tarik balik...macam yang pernah ibu buat sebelum ni...jangan marah okeh!!

Anak anak Sal bila dah mengadap gajet....payah dah nak suruh bantu bagai kat dapur...walaupun setakat ni suma boboboi...hehehe...macam nak kena cari gegurl kan....tetap Sal ajar ...kena ambik tahu kerja rumah ... tak semestinya lelaki tak boleh ke dapur...zaman sekarang kena ambik tahu semua hal...haaaa...kan ibu dah bebel...saje nak peringat kat anak anak...walaupun masih kecik kena gak diajar....

Melentur buluh biar dari rebungnya....kalau dah jadi buluh ...susah nanti..ada masa kita bersukaria dan ada masa kena belajar....dan tempoh pembelajaran adalah seumur hidup....bukan setakat semalam...kini...tetapi selamanya...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,