Bila Cuti...Kita Jalan La....

Hujung minggu lepas yang penuh dengan aktiviti....Mr Hubby ajak repeat ke #LostWorldofTambun ..kebetulan dah terbeli tiket kat Groupon sebelum ni tapi tak dan nak pegi .. jadinya ambil peluang yang ada...nak tunggu hujung bulan ni rasanya...ermmmm...faham je la kalau dah gaji'an...sure highway sesak ...takmo la bersesak...

Asyik keje je..nak rest gak kan...bagi kepala tenang sikit hehehe....bercuti bersama keluarga tersayang memang Sal paling suka...bila tengok anak happy....suami di sisi...syukur Alhamdulillah...kalau boleh tetiap bulan nak gi yea yea...tapi apakan daya...

Paling suka bila main air...sape lagi...Khalish la...yang Khaleef macam biasa...suka main pasir...dan Khalaf...ada perubahan sikit...kalau yang lepas masa pegi agak takut dengan air tapi kalini dah tak nak balik pulak...sakan main air...

Meh tengok aksi anak anak Sal...macam macam ragam...ni baru 3 orang...tak dapat nak bayang kalau 5 atau 6 orang...#eehhh..berangan ramai pulak...






Hai...gambar anak anak je...mak pak nyer mana....aiisssshhh...jangan risau...ade je...#sehatisejiwa kan..huhuhu...kita selfie la ape lagi...

Teringin gak nak bawak anak anak naik kapal terbang ... jalan jauh sikit...tapi bila la agaknyer ye...Inshaa Allah...ada rezeki tu nanti kan...berangan je dulu...huhuhu

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,