Dapat Kacang Dalam Botol Sos

Baru ni gi majlis kawen...lama dah tak ke majlis kawen...yang benornya kekadang tu malas tapi sebenarnya tak baik kan...bila dapat jemputan patutnya kena penuhi...ala makan je pun bukan kena buat ape...

Sampai tepat pada masanya...pengantin pun nak bersanding dah...seronok tengok...sebab teringat masa Sal lalu bawah pedang dulu...serious...memori paling indah dalam hidup...hehehe...teringin gak la nak lalu lagi bawah padang tapi bukan untuk Sal tapi anak anak..mana tau ada yang ikut jejak langkah kan..

Kekadang bila pegi majlis ni syok gak...dapat jumpa kengkawan yang dah lama kita tak jumpa dan yang paling best time bergambar...naik pelamin dan bergambar dengan pengantin...best !! jadi pengapit jap...huhuhu

Askar bertemu jodoh dengan doktor...sepadan sangat...moga berkekalan ya hingga ke jannah...
Dan sebelum balik macam biasa...dapat tanda kenangan dari keluarga pengantin...sebenarnya dah sampai ke kereta...tapi ada sorang adik ni gigih ngejor bagi ...rezekikan...Alhamdulillah...kali ni jajan sangat unik sebab Sal tak pernah dapat lagi...hehe...

kreatif dan sangat unik !!
Kekacang diletakkan dalam botol sos gitu...kreatif sangat...tapikan tetiba Sal terfikir..lepas dah abis kacang ni nak buat ape ek dengan botol nyer....ngeengengee....no idea la pulak... 

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,