Lawatan Ke Karangkraf....Terbaik !!

Terbaik dari kami untuk warga Karangkraf ..
Alhamdulillah...selesai sudah lawatan ke Kumpulan Media Karangkraf....best sangat...banyak perkara baru yang Sal belajar dan dapat...lebih lebih lagi tentang perkongsian ilmu...kalau tengok tagline Karangkraf pun dah dapat rasa aura dia kan... "Membarakan Jiwa & Ilmu.."

Bila ke Karangkraf...banyak sangat ilmu yang boleh dimanfaatkan seperti penulisan....pencetakan...penerbitan...penjilidan...iklan...aiiissshhh...rasa macam berat je kaki nak balik .. dan sempat gak la Sal bertanya soklan cepumas...

"Boleh ke nak interframe dalam Majalah  ..???"

dan jawapannya....hehehe...mestilah bolehkan...peluang sentiasa ada...Alhamdulillah...

Tambah bermakna bila diakhir lawatan ..Sal berkesempatan bertemu dengan YBhg Dato' Hussamuddin @CEO Karangkraf ..kagum Sal tengok usaha dan kegigihan beliau selama ini...siapa yang berkesempatan jumpa dengan beliau jangan lupa ya bertanya tentang rahsia kejayaan beliau...Dato' sangat humble dan sempoi orangnyer...paling best..setiap percakapan beliau penuh pengisian walaupun dalam nada gurauan...sangat best !!

Jom tengok gambar sekitar lawatan Sal...

Bahagian pencetakan...

siap cetak dan jilid...

Peluang bukan datang selalu...

Geram pulak bila tengok buku fresh...

Berkongsi pengalaman bersama CEO Karangkraf ...
Rasa macam nak repeat lagi datang Karangkraf....memang tak jemu dan menjadikan diri lebih bersemangat....hehehe..

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,