Perjuangan Dalam Penyusuan Belum Selesai

rezeki anak yang terus diperjuangkan...
Jangan malas....istiqamah....dan yang penting ilmu perlu dicari...tak akan datang bergolek....bukan mudah untuk berjaya sebenarnya tapi selagi ada kemahuan...Inshaa Allah...ada jalan penyelesaiannya...DIA kan ada...mohon pada DIA...janji usaha dulu ya...

Macam mana penat atau sibuk pun...Sal tak penah rasa rutin yang satu ni sebagai bebanan...anggap perjuangan yang perlu dilunaskan dalam apa jua keadaan..dan mungkin jua hanya ajal yang memisahkan..sebab Sal rasa tanggungjawab pada anak anak...dan salah satu sebab..janji yang perlu 
dikotakan...

Opss sebelum lupa...kebetulan semalam Sal kena sakit mata...taklah sakit sangat tapi mata dah mula bertahi...berair...tanda tanda dah kan...so Sal guna air susu ..titiskan sikit kat mata...try petua kan...Alhamdulillah...harini beransur sembuh...still datang opis cam biasa...nak mintak MC koje banyak...pada Sal banyak khasiat air susu ni...petua orang dulu dulu rajin gak Sal buat...

beransur sembuh dah mata...
Alhamdulillah..rezeki itu masih ada...dan dipermudahkan oleh DIA..syukur Ya Allah...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: ,