Sayur Segar di Cameron Highlands

Lama dah tak ke Tanah Rata...seronok giler bila dapat beli sayur kat sana...segar...Sal kalau ke Ipoh mesti nak ajak Mr Hubby ke Cameron Highlands...selain suka dengan pemandangan kat atas tu..Sal geram tengok sayuran yang dijual...jauh beza dengan yang dok beli kat pasaraya atau pasar malam...hehehe..

Dan lagi satu...jauh lebih berbaloi dari segi harga...dengan RM10 dapat jugaklah dalam 8 jenis sayur...ok la kan...kebetulan masa datang sini stok sayur kat rumah dah habis...tu yang memborong sakan...paling best bila Sal dapat beli terus kobis dari pemilik kebun...haa...ade rupanya...jauh lebih murah dari yang dijual di kedai...stok sebulan ni...huhuhu..kebetulan parking penuh so Mr Hubby parking ke dalam sikit sampai masuk kebun sayur....rezeki...

pilih jangan tak pilih....
sampai masuk kebun ha...
sambil menunggu kobis...kita selfie
Walaupun bukan cuti sekolah...tetap ramai pengunjung datang ke Cameron Highlands...kesesakan tidaklah melampau...nak kata jem tu adela sikit...tapi still bergerak...

Sebelum balik...Mr Hubby suruh beli makanan...lapar katanya...baru perasan...waduhhh tak bekpes lagi...patut la lapar semacam...penyudahnya beli KFC dan makan je dalam keta...selamat !!

bila dah kelaparan....
Jangan lupa singgah tau kat Tanah Rata kalau nak cari sayur yang jauh lebih segar...murah dan gerenti berbaloi...Sal sempat gak beli stoberi dan jagung...yang jagung pulak rebus dalam 2 minit je..dah sedia untuk di makan..

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,