Hujung Minggu di Bayou Lagoon Park Resort Melaka

Hujung minggu yang panjang last week...tentu masing masing ada perancangan nak berjalan jauh kan...Sal pun camtu gak...tapi tak lah jauh sangat...Melaka je...kebetulan ada kenduri kawen so kira berjalan la sekali...kira ok la  keluar dari Keyelll.....hehehe....

Kebetulan majlis kenduri area Bukit Katil....so Sal & Mr Hubby decide nak sewa homestay area sana...boleh bawak anak anak mandi manda kat Bayou Lagoon Park Resort... Mr Hubby beli tiket masuk kat GroupOn ..jauh lebih murah dan berbaloi...untuk mak Sal...kami beli pass kat pintu masuk sebab mak warga emas...memang dah ada diskaun... best gak GroupOn ni..semua ada...tinggal kena pandai pilih....tengok sendiri la ye...



Seronok je bila kita tengok anak anak happy kan...kita yang mak budak pun silap silap boleh jadik budak..kihkihkih...Sal kalau tengok gelagat anak anak happy...sejuk je rasa perut...perasaan mak kan...suka tengok gelak tawa anak anak...dan anak anak ni kesukaannya bila jumpa air kan..

pandainyer Khalaf selfie...

bambam takut air....main yang cetek je...
Khalaf memang suka sangat berendam...kocak kocak air..mengalahkan orang dewasa...yang Khalish tak yah cakapla...macam macam aksi dia...tapi bila tempat macam ni Sal risau gak..ramai pun ye...takut anak anak hilang dari pandangan..still kena hati hati gak...

kemain ha....suka bebenor...

Khalish layan air jatuh atas kepala..

Sempat la Sal rakam video gelagat anak anak....meh kita layan jap...




Hehehe....anak oh anak...permata hati dari syurga...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , , , ,