Bila Anak Hilang Kejap.....

Semalam punya kisah...ada orang datang rumah nak servis aircond...kelam kabut gak la mintak kat bos balik awal sikit...tak berapa sedap hati Sal kalau orang datang rumah tapi kita takde....atleast boleh gak tahu kalau ada kerosakan kan....

Servis taklah lama sangat.. sambil tunggu tu Sal layankan anak anak..yang ada pun Khaleef & Khalaf...Khalish sekolah..

Abis je servis...Sal macam terperasan...mana Khaleef ??? isshhh tak kan dia keluar turun bawah kot...arrggghhh sudah...kat dapur pun takde....

Dan segalanya terjawap... 


Anak oh anak !!  Sabar je kan....tak terfikir Khaleef muat dok kat sini...sebab badan dia agak sihat kalau nak bandingkan dengan Khalish & Khalaf...senyap je dok kat situ...bikin hati ibu panik kejap..


Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , ,