Sahara Chocolate Memang Sedap !!

Lama tak up entri kemenangan....opss..sebelum tu Sal nak info pada yang menang GA Sal > RUJUK ENTRI SINI < ...bagi Sal masa sikit untuk pos hadiah ye...maaf sangat lewat ...berkejar dengan masa sebenarnya...dun worry...hadiah ade dah cuma nak pos je belum...akan Sal usahakan secepat mungkin..risau pulak takut ada yang kata Sal buat GA tipu....

Dan harini Sal nak sharing pasal Sahara Chocolate...Sal dapat masa join GA anjuran blogger 'Aku Hanya Gadis Kampung' (Farhain Azmi)....terima kasih ya sis...



Masa memula sampai je...gembira tak terkata...mau tak..benda sedap kan...tak caye meh tengok...

terbaik...berbaloi sangat sebab botol dia besar gak..
Ni baru tengok botol  ...belum rasa lagi...tapi bila dah bukak dan rasa...best tak terkata...Alhamdulilllah...rangup sangat bubble crunch dan bila campur dengan coklat memang sedapla...

nampak tak bertih dia...
Sal ni memang antu coklat sikit...makan dengan roti kosong pun sedap gak...sapu macam jem gitu....terpulang pada selera masing masing....nak tahu lebih lanjut pasal Sahara Chocolate ni boleh rujuk > SINI <

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , ,