Terkejut Dengan Kehadiran....Cuci Cuci Services

Korang gayat tak ?? citer pasal gayat ni...Sal memang gayat kalau dok kat tempat tinggi...teringat masa training...kalau jurulatih suruh terjun dari kapal...sure tak buat tapi sebaliknya suruh jurulatih tolak...nak tolak diri sendiri  ohhh tidakkk....kengkawan suma gelak...nak buat camne bila gayat menguasai diri..

Dan masa tengah buat keje kat opis tadi tetiba dengar macam air turun kat sebalik cermin...aishhh...berderau darah...

Rupanya....

dah macam spiderman pun ada....

rileks je cuci...pantas buat kerja !!
Cuci cuci services.....perghhhhh....siap borak lagi Sal...huhuhu...ingatkan tak dengar  ..rupanya cemin ni taklah tebal sangat...sempatla interview ..kihkihkih..kagum gak..bukan senang nak cuci bangunan yang tinggi tau...semangat kena kuat...

Moga sukses semuanya dan diberi kesihatan baik yang berpanjangan...amin

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , ,