Jom Main Lego Dengan Anak Anak

Best tengok Khalish dok ralit pasang lego..kekadang tu ibunyer pun tumpang main sama...berebut pun ada...seronok sangat !! yelah...dulu kekecik mana nak dapat main lego...bila dah ada anak ni kita tumpang sekaki...

Permainan lego ni pada Sal menguji minda..imaginasi dan perlu sabar...itu yang Sal try pupuk pada anak anak...sambil dok pasang sambil tu Sal berceloteh pada anak anak...kira borak sekali la...dan kadang kadang tu Khalish tak bagi Sal kacau dia...so kita tengok je la dia buat....



Bila dah siap...Sal akan suruh Khalish share lego yang dah siap pada Khaleef...kena berhati hati gak lego ni...kalau terlalu kecil memang kena selalu tengok..anak anak ni suka menggigit..Sal selalu pesan pada Khalish jangan suka nak gigit benda kecil sebab takut tertelan dan kalau dah abis main...sila simpan dengan baik dalam bekas...takut nanti Khalaf jumpa dan makan...

Gitulah anak anak...jaga anak anak ni walaupun penat...tapi seronok...dan INGAT !!! Masa kecil tak akan datang kembali...itu jela sekali....setuju tak??

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,