Krim Kunyit Berkesan Untuk Jerawat dan Parut

Sekarang ni kalau kita tengok kat pasaran .. banyak betul produk kecantikan...ada yang murah...mahal...dan yang penting..kena pandai pilih ikut kesesuaian kulit sendiri...tak semestinya yang murah tak bagus dan tak semestinya yang mahal tu serasi dengan kulit kita..

Kadang tu Sal pening gak nak pilih produk yang sesuai dengan kulit tapi kena try jugakla...macam baru ni Sal try krim kunyit...murah je..siapa yang biasa tengok dah yang pernah try ... tahu dah sejauh mana keberkesanan krim ni...

Tidaklah terlalu drastik sampai pakai harini...esok dah hilang ..untuk jerawat agak cepat kering tapi untuk parut ...dalam seminggu tu nampak pudar....krim ni comel je...walaupun comel...tahan lama gak sebab Sal tepek malam...sapu nipis sebelum nak masuk tidur...

Rupa krim camni...


Produk ni dari Thailand...diperuat daripada sumber semulajadi dan bahan utama semestinya kunyit ... so pada muka yang bermasalah jerawat tu boleh la try dulu...setalat yang Sal guna...sangat berpuas hati sebab sebelum ni muka Sal agak bermasalah sebab suka sangat tukar skincare....sape suruh kan....padan muka sendiri !! kihkihkih...

Meh nak tempek muka sendiri setelah beberapa minggu consume krim kunyit....


Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , , , ,