Tak Perlu Jadi Orang lain...

Bila tengok sekeliling kita..mesti perasan kan...manusia ni pelbagai ragam...resam hidup...tapi tak perlu kot nak ikut sangat...yang baik kita ikut  yang tak baik tu faham faham jela..kena sentiasa berfikir...

Kadang kadang sesuatu perkara tu tak perlu nak ambik hati sangat...think positif....manusia ni memang tak akan perfect pun...adaje buat silap...so dalam hati kena sentiasa memaafkan..dan lagi satu jangan simpan perasaan dendam tu...tak elok untuk diri sebab tu boleh dikategorikan sebagai penyakit hati...Reda dengan ketentuan...

Meh kita try buat yang ni....


Haaaa....dah try ke...amacam ??? penuh tak kertas kertas tu....tak mungkin kan...sebab kita tak akan nampak sikap kita..tapi apa yang kita cakap....yang kita buat....itulah diri kita yang sebenar...dah mencerminkan sapa kita...


dan jangan sesekali nak jadi orang lain....jadi diri kita sendiri..kita adalah kita sendiri dan tak mungkin akan jadi orang lain...

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , ,