Hidup Kita Perlu Berkawan ..

Kadang kadang kita akan rasa  semua perbuatan yang kita buat betul...tu pada pandangan kita...pandangan orang lain ?? pernah ke kita ambik tahu ...ke buat buat tak tahu...

Jangan camtu...sesetengah orang yang bekerja kat opis tu...sesekali mintak pandangan kawan sekerja...toksah la nak malu atau segan nak bertanya sebab kawan satu opis la yang paling dekat dengan kita...tapi kalau kita sendiri ada menyimpan niat yang tak baik terhadap rakan sekerja...haaaaa...ni yang something wrong...

Kadang tu kan....bukan ape...kawan tu punyala tak kisah tapi kita je yang rasa semacam...nama pun manusia kan...mana boleh tengok kawan hidu senang...tapi sebenarnya kalau kita mendoakan kesejahteraan kawan kawan lebih bermanfaat...dapat pahala pun iya...janji ikhlas...

Hidup Berkawan !! Bukan Buat Kawan Jadi Musuh !!

Pernah jugak Sal dengar....satu opis tapi tak bertegur....waduhhhh...nak bermasam muka pun jangan la sampai memudaratkan...nak buat kerja pun tak selesa bila hati tak senang..boleh ke hidup tanpa insan bergelar kawan ??

Not Me !!

Hidup juga perlu berkawan dan Bukan Makan Kawan !!

Maksud Berkawan Punyai Pelbagai Pengertian: Picca Google

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , , ,