Chef Khalish......Apron Hi5

Seronok tengok gelagat Khalish...pandai pulak dia menggayakan...mulanya Sal tak berapa nak perasan....sesenyap je dia pakai....lucu betul tengok dia time ni...

Bila ditanya Khalish nak masak apa...pizza katanya....lama dah Sal tak buat pizza sendiri...semenjak DOMINOS asyik buat promo ni...makin liat nak buat aktiviti bakar membakar ..hehehe...sabar je la kan..

Anak anak sekarang memang cerdik...mudah ikut apa yang dilihat...sebab tu sebagai ibu bapa....kita kena tengok gerak geri anak anak ni..jangan terlalu buat dek sebab anak anak perlu dilentur dari sekarang...ehh terbebel pulak Sal..

Meh tengok gambar Chef Khalish yang sempat Sal ambik bersama set lengkap apron Hi-5...sesuai sangat untuk dia....



Nanti Sal nak ajak Khalish masuk dapur...kita belajar buat cookies ye .. tunggguuuuuu....

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

Labels: , , ,